Glsmll 35+4teyim. Deprem bölgesinden canımı zor kurtardım. Eşim hala orada. Dünkü depremden sonra tekrar aynı stresi yaşadım ve bebeğimin hareketleri çok az hafif hafif korkuyorum 😞 bu haftalarda normal mi yoksa kontrol mü olmalıyım
minikpankekim Glsmll Allah ordaki herkesin yardimcisi olsun. Bizler burdayken bu kadar stres yapiyoruz sizler ne haldesiniz kim bilir 😓 yeri daraldigi icin hareketleri azaliyomus sanirsam gunde kac defa hareket ediyo. Bi hastaneye gidin isterseniz iciniz rahatlar..
MMelissaaa- Glsmll maalesef benimde öyle oldu üstüne ağrım oldu. Erken doğım riskim var daha 32 haftalığız. Bebeğimin eşyaları evde çıkıp almaya korkuyoruz. Hareketleri çok hissetmiyorum kasıldım diye sanırım. Allah yardımcımız olsun dağıldık