Hazal44 Suyum çokmuş sınırda dedi doktor suyu sınırda olan var mı bişey oldu mu çocuğa doktor yarın gel şeker yüklemesini yap dedi bu bizim için çok önemli ona göre bir tedbir alıcaz dedi çocuk bide ters bişey olur mu çocuğa acaba
Semanurk Hazal44 benim doktorumda sınırda dedi ama yükleme öncesi açlık tokluk insülin ve hba1c bakıldı onlar normal çıkınca yükleme yaptırmadı şekerden değil buna yapılacak bişey yok kontrollerde takip edicez dedi
Hazal44 Skrn1 27 haftalık canım şekerim çok yüksekmiş onun için şu fazlalaığı var dedi doktorum çok şey yasakladı bol yürüş yapmamı istedi
Asyabebekk Benim de sinirdaydi hiç bir sıkıntı olmadı şükür sadece dogum kendi kendine başlamadi su fazla diye bebeği geri itiyormus hastanede patlatıp yatisimi vermislerdi
Skrn1 Hazal44 bunada şükür canım az olması da çok sıkıntı o yüzden sordum sağlıkla geçsin günleri inşallah 🙏🏻