designermoms Bugün detaylı ultrasona girdim çok şükür her şeyimiz güzel çıktı çok duygulandım kızımı canlı canlı görünce 🥹 doktor önce sana benziyor dedi eşim odaya girince babaya da benziyormuş dedi 😂
[silindi] designermoms Maşallah sağlıkla kucağına al İnşallah. Bende 4 hafta sonra gireceğim İnşallah.
designermoms [silindi] amiin inşallah siz de aynı şekilde sağ sağlim kavuşalım :) ben gün sayıyordum sayılı gün çabuk geçiyor siz de güzel haberler alırsınız inşallah ❤❤
designermoms ballikedii ben de aşırı heyecanlıydıımm ama çok şükür atlattım güzel haberlerle inşallaah 😍
Lazz61 designermoms ayyy hanfendi elini çeneye koymuş da doğunca ne munzurluklar yapıcam anne mi diyo 😍 maşallah Rabbim sağlıcakla kucaklamayı nasip etsin 🌺
designermoms Lazz61 çok hareketliydi doktor başı dursa ayakları durmuyor dedi sağlıkla gelsin de katlanırız inşallah :D amiiiin çok teşekkür ederim hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 😍❤❤
designermoms [silindi] 21+0 bugün en son gittiğimde 1 hafta ilerideydi gelişimi o yüzden 22 gibi düşündüm en ideali 23müş ama sabredemedim o kadar :D
mayaden designermoms ne güzel benimki de nazlandi durdu elleri yüzünde bacakları çapraz 😄şükür her şeyi sağlıklı, inşallah sağlıkla gelirler ❤️
designermoms mayaden ben bir ara yan yattım doktor öyle baktı hiç durmuyor yerinde dedi amiiin inşallah bütün bebişler sağlıkla gelsinler inşallah🥰♥️💘
denizyilmazz designermoms bizim 3 saat sürdü tam hanım kızın keyfi gelsinde dönsün yine uğraştık ama zar zor döndü sonunda çok şükür 😁