Pazartesi günü gittim. Özele gidiyorum normalde. Bi gidip bakayım, belki devam ederim diye. Randevu aldıktan sonra kayıt için sıraya girdiğimde eşimi almadılar içeri. Kadınlar yan yana kurbanlık koyun gibi dizilmişlerdi. Ağlayan, moralı bozuk olan. Yanında destek olan biri yok. Her zaman anne, kardeşle de gidilmiyor ya. Çok kötü hissettim kendimi. İnsanın eşini neden almadılar hiç anlamıyorum. Muayene olmaya girip, eşimle beraber bebeğimizi görmenin heyecanını yaşayamayacaksak ne anlamı var? O heyecanlar geri gelmiyor. Sonuçta başkası muayene olurken içeri girmiyor ya bu adamlar. Doktor da ultrasonla bir iki baktı geçti. Çok saçma bir sistem. Devam etmeyi düşünmüyorum oraya zaten.