Babyykmz evet baya gösterşli ve güzel oluyor ama o kadar paraya gerek yol bence bizde dışarda kar yagarsa kar üzerinde yapmayı düşünmüştük eşimle baş başa ama kar yağmadı ailemde baska sehirden ziyarete gelmişti o hafta da cinsiyet öğrenince dedik evde yapalım gecelim dedik doğaçlama oldu her sey 😊 tercih meselesi tabi ki ama oma harcayacağın parayı bebeğine harcamak daha mantıklı