Smnrgkklbr algomedde gidiyorum Ayten baymas çöktü doktorum çok memnunum yıllardır hastasıyım ilgisi alakası çok iyi Ortadoğu hastanesinde çalışıyordu ordan özel Adana hastanesine geçti şimdi algomedde çalışıyor kime önerdiysem çok memnun kaldı hastane olarakta herkes iyi dedi bakalım 3 marta doğumum var inşallah