Arkadaşlar merhaba hepinize ❤️ ben devlet hastanesine takipliyim, 12. Haftada ben sormadan cinsiyet kız gibi görünüyor dedi doktor, aaa kesin mi dedim öyle gibi görünüyor dedi. Şuan tam 17 haftalığım, dün randevum vardı ama başka doktora, hocam cinsiyetini de öğrenebilir miyim dedim baya bi baktı yanılmıyorsam erkek gibi görünüyor dedi kesin mi dedim öyle gibi görünüyor dedi. Ayyy Allah’ım ikisi de öyle gibi görünüyor deyince niye kesin değil ya 17 hafta büyük değil mi artık net değil midir iyice kafam karıştı artık ayrıntılı ultrasona kaldık 😀