Seyda2830 merhaba, ben ergobaby tercih ettim henüz kullanmadık 2 ay sonra inşallah ama tercih sebebim yenidoğandan itibaren kullanılabiliyor olması 6 farklı taşıma pozisyonu var hepsi ergonomik m pozisyonunda doğal olarak isteseniz bile yanlış yapamıyorsunuz. Bir de çok kolay takıp çıkabiliyorsunuz. Duruşu sebebiyle kanguru da emzirebiliyormuşsunuz ayrıca bel kemeri desteği olduğu için ağır olsa bile eşit dağılıyor. Diğer kangurulara göre bir tık pahalıydı ama uzun yaşlara kadar kullanılabiliyor. Ben çok içime sinerek aldım umarım sizde içinize en çok sineni alırsınız 🥰