Kbrbrfn valla Sırt üstü yatmanın iyi olmadığı biliyorum kan akışı yavaşlıyor ve bebişe oksijen azalıyor elinden geldiği kadar Sırt üstü yatma belini Sırtını ayaklarını desteklicek yastıklarla sağa sola yat benimde ilk sezaryenden kalma Sırt ve bel ağrım var ama malesef bebiş için oyle yatıyorum sende oyle yatma derim Zararlı yani bundan eminim