BBiricik Bardak bardak kan geliyorsa, hayatı tehlikeniz var demektir öyleyse kendi doktorunuz neden doğum yaptırmıyor? Ben sadece nefes alma zorluğu ve kanlı öksürük olarak düşündüğüm için yorum yaptım. Durum bu kadar ciddiyse zaten annenin sağlığı önde tutulur her hastane bu şekilde yaklaşır. Üstelik hastaneye çoktan yatış yaptırılıp tedavi başlanması gerekirdi, neden böyle bir şey yapılmadı?