Tiredmother canım benim de ilk gebeliğim 11 haftalığız daha bende de 4,5 cıktı tıroıd anti tpolarımda 130 falandı sanırım ben endokrın doktoruna gıttım levıtron verdı bunu kullan doguma kdr kontrol edıcez dedı. Tpo nun pozıtıf olmasının tek sebebı de aıleden geldiğini göstermekmiş yoksa daha önceki gebeliklerinde tsh ın illaki ölçülmüştür ve bunun için ilaç kullandıysan tpo ile ilgili bişi yapmıyorlar sadece genetik olup olmadığını gösteriyor yani bizimkiler hamilelikten sonra da devam edebilir ve/veya stres üzintü gibi zamanlarda tekrar çıkabilir demek. Hamilelikle birlikte bitmicek demek. Doktorum bu şekilde açıkladı bana.