Semanursallan 9 haftalık hamileyim 4 aydır şekerim yüksek çıkmış. Doktorum diyetisyene başvurmamı söyledi. Bianda acikiyorum bianda elim ayağım titriyor. Yardımcı olur musunuz aynı durumu yaşayan var mı neyapacagimi bilmiyorum korkuyorum.
Nazlimom Semanursallan benimde gebelik şekerim vardı hamileyken diyetisyene yönlendirdi diyet yapıyordum şeker ölcüp kağıda yazıyodum tabi benim diyetlede düşmemişti insülin başlamıştım ama doğumdan sonra şeker olmadi doktor sadece hamilelik sürecinde olan bişey demişti yediklerinize dikkat ederseniz şekeriniz dengelenir