Devlet hastanelerinde doğum yapmak çokmu zor oluyo yani ebeler olsun hemşireler olsun çok kötü davraniyolarmiş azarlayıp duruyolarmiş bu doğru mu acaba ?ilk doğumumu özelde yaptım şimdi 2.ye hamileyim 37 .haftaya giricem durumumuzda iyi Allah’a şükür ama düşünmüyo değilim devlette doğum yapsam nolur diye 1gün için 8 10bin vermesem dayansam diye ama psikolojimin bozulmasindan da korkuyorum eşim o para hertürlü senin devlette de yaparsan hesabına atıcam doğum parani diyo 😀yoksa hiç risk almiyayim mi kızlar lütfen yazdıklarınız benim için çok önemli şuanda