Ayisigi45 Amin canım inşallah 34 haftada ilk nst girdim sancım yoktu çatı benim doktorum 36da yapıyor ama her doktor farklıymış bazen erken risk varsa 35de yapıyor inşallah sizde sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inanın çatı çok rahattı 10 sn sürdü hissetmedim bile, Nst karnınız tok gidin çikolata yerseniz hareketli oluyor bebiş 😊