Merhaba arkadaşlar
Benim bi tanıdığımın bebeği henüz 3 aylık. Kendisi bile isteye bebeğini emzirmedi Zor geldiği gerekçesi ile ve mamaya başladı. (mamaya karşı değilim özel durumlarda elbette mamaya geçilmeli doktor önerisiyle) Mamayla beraber yanında krem çikolata,meyve püreleri, portakal limon suyu, papatya çayı vs aklınıza gelebilecek her şeyi yedirip içiriyor. Ben hayretler içinde kalıyorum. Bunları da doktora danışmadan yaptığını biliyorum. Bi şey dediğimiz de siz çok iyi biliyorsunuz diyolar. Sizlerin bu konuda ki düşüncelerini merak ediyorum. Aranızda böyle bir durumu yaşayan oldu mu? Sonuçları neler oldu?