Nilgunaksudizdar Kızlar haftaya sanırım doğumum olacak bebek ters ve sezeryan planlıyoruz doktorum spinal öneriyor ben çok korkuyorum iğneden falan o yüzden genel istedim ama doktorum daha iyi olduğunu söylüyor. Sizin iyi kötü deneyimleriniz neler acaba ? 😊
Azra41 Nilgunaksudizdar tamam iğneden çok korkuyorsun ama serum nasıl takilicak koluna ? Yada sonda 😅🤣 belinden vurulan iğneyi görmüyorsun bile kız önüne egiliyorsun kivranmadigin sürece hiç bir acı olmuyor 🙊 bende sordum doktorum bebeğini görürsün bence iyi olur dedi. Annem korkuyoruz hocam vs dedi doktorum bende 2 dogumumu öyle yaptım hiç birşey olmaz dedi 🥰
Nilgunaksudizdar strawbery Ayy inşallah bende öyle olurum 2-3 hafta önce bir tanıdığımız oldu beynine pıhtı attı yapılırken kasılmış o yüzdende çok korkuyorum
Nilgunaksudizdar Azra41 Hepsinden korkuyorum zaten iğne olduğu için sonda zaten uyuşunca takıyorlar onu düşünmüyorum sadece sormak istediğim hangisi hala iyi oluyor artısı eksisi neler onları öğrenmek istemiştim 😊
Emtura Nilgunaksudizdar ameliyata girmeden takıyorlar ilk doğumda hasta olduğum için spinal oldum . Bende iğneden vs korkan biriyim ama inan o bile aklina gelmiyor haftaya cuma doğumum var ikinciye bundada öyle istiyecem hem bebişimi görmüş olurum hemde kendimde olurum 🤗
strawbery Nilgunaksudizdar boyle olaylar binde bir oluyir canim bunlari dinleme rahat ol hicbirseycik olmaz
Nilgunaksudizdar Emtura Ayyy sanırım benimde haftaya cuma biliyor musunun 😍 Salı günü netleşecek büyük ihtimal cuma alırız dedi banada. Damar yolu çok acıtıyor mu peki kan aldırmak gibi mi oda hayatımda hiç serum taktirmadım 😔
Emtura Nilgunaksudizdar sakin olmak önemli kendini sıkma rahat bırak keyfini çıkar bı bakmissin günler haftalar seneler gececek🌸 sağlıcakla gelirler insaAllah 🤲🏼