gebeligin başından beri hiç kan ilacı kullanmadım
( gyno ferro) kullanmama sebebim karaciger ilacı kullanmamdı 32+4 olduk son zamanlar diye mi boyleyim bilmiyorum sanki içim çekiliyor yani hiç halim yok kalbim göğsüme sığmıyor gibi yoksa ilacı kullanmadım bana biseyler mi oluyor artık diye dusunmeye başladım :(( var mı aranızda kullanmayan ??