_mmmmellek Şimdi kontroldej geliyorum bebeklerim biri 1.772 1764 doktor çok küçükler dedi normal mi moralmim çok bozulduu😑😑
Btlklnc _mmmmellek benım tekil genelık 1580 gr canım 32+3 dün gittim daha iciniz rahatladın cogul olmasına ragmen cok iyi🥰
Esraliiii nurefsanakbulut kilosu düşük diye üzülüyor kadın nispet yapar gibi bebeğinin kilosunu yazmıssın yani pes 32 haftalık diyor 29 haftalık bebeği sormadı sana
annelinkoo _mmmmellek bak benim tek gebelik 29 haftalıkken 1185 gramdı sen düşün 🥰 bence iyi yani ikiz olmalarına rağmen maşallah
Mervegl01 Benim kızım şuan 30 haftalık sat göre ultrason 32 gösteriyor kilosu 1988 gr boyu 44cm çıkıyor haftasına göre büyük çıkıyor gebelik şekerimde yok kafaya takılcak birşey değilmiş 2 hafta ileri geri olması
Morning-star _mmmmellek Canım hic uzulme benimkiler 32 de biri 1625 biri 1695 miş. Seninki iyi bile bence 🥰
Paramedik16 _mmmmellek hiç kendini üzme canım kilolarına takılıp yeter ki sağlıklı olsunlar benim bebeklerim 28.haftada biri 1250 biri 1150 doğdu şuan 1900 ü geçtiler 49 gün oldu doğalı sağlıkları yerinde çok şükür bence önemli olanda bu
tugbacns _mmmmellek hiç moralini bozma canım ben 35+5teyim 3-4 güne doğum olcak bebeklerden biri 1900 falan çıkıyor. Gelişimi aşırı yavaşladı seninkilerin kiloları iyi maşallah
_mmmmellek tugbacns inşallah sağ salim kucağına alırsın canm sağlıklı doğsunlarda kilo önmeli değil 2 kilo güzel ikizlere göre