Kirmizibalik1 valla burda doğum ücreti 22 bin gibi bir şey okudum ama doktoru dışardan olanla hastanenin doktoru olana farklı doğum ücreti veriyorlarmış, gittiğinizde sorarsınız söylerler zaten. Doktor herkese göre değişiyor, her doktorun seveni sevmeyeni çıkıyor mesela bu doktor için de geçmişte yok öyle doğum yaptırmış yok böyle sorun çıkmış gibi şeyler duyabilirsiniz ama inanın iletişim kurabildiğiniz doktor bulmak çok önemli. Ben hiç sorun yaşamadım, hatta eşim benden çok seviyor doktoru o kadar tatlı dilli güleryüzlü bir kadın :)