ellam yeni açılan büyükçekmece devlet hastanesine giden varmı arkadaşlar doktor tavsiye edecek biri 🙏🏼
Deletedmom308 ellam adalet tunaya gittim bir kere. adam 10 dk muayene etti. sanki devlet değil de özele gitmişim gibi ilgilendi Allah razı olsun. ben sormadan bana açıklamalar yaptı
Deletedmom308 Ben 1 ay önce gittim. Doğumlar başlayalı daha iki hafta oldu. Yani sanmıyorum orada doğum yapan biri çıksın :)
Kevser26 Deletedmom308 ben bu sabah muayeneye gittim buyukcekmece mimar sinan a ama doğumhane daha başlamadi dediler bana. 2 3 farklı görevliye sordum 🤔
Deletedmom308 Kevser26 bende yarın gitcem. ne zaman başlıcakmış söylediler mi? ben sorduğumda acil açıldığında doğumhanede açılcak demişlerdi. heralde yetiştiremediler
Kevser26 Deletedmom308 bilmiyoruz flan diye gecistirdiler sanırım tam bi tarih yok ben de 35 haftalık oldum açılmıştır diye gitmiştim muayene olup geri döndüm 😒
Kevser26 Deletedmom308 mehmet kaya yilmazer diye bir doktor sadece ona randevu bulabildim sistemden.birtek o vardı zaten hastanede bugün diğer doktorlar yoktu. Kimse de yok muayene+nst 1 saat bile sürmedi. Doktor da eh idare eder bilgi veriyo muayene ederken ilgisi var sorulari dinliyo ama çok açıklayıcı biri değil 10 üzerinden ancak 3 4 derim yani sakin bi adam
Deletedmom308 Kevser26 ben adalet tunaya gitmiştim sadece. onu da beğendim ilgili bi doktordu. hastanenin boş olması çok iyi oluyo sıra bekleme derdi olmuyo :)
_RainBow Kevser26 devlette hangi hastaneye karar verdiniz 😊merak ettim ben reyaptayım ama beylikdüzü devletede gidiyorum
rabia-gcmr Ben bayan bir doktora gitmiştim yeni yıldan sonra doğumun başlayacağını söyledi.aralıkta doğum yapacağım için gitmiyorum
Deletedmom308 rabia-gcmr benim mayısa denk geliyo. Kontroller için adalet beye gidiyorum ama doğum için hastaneye karar veremedim henüz
Kevser26 _RainBow beylikdüzü devlette yapicam doğumu zeynep bedia yildirim a gitmiştim. Zorunlu sezeryan olmam gerekecek. 38.Haftaya girdim zeynep hanım 40 haftaya kadar takip ederiz son hafta bebek hala dönmezse sezeryan yaparız dedi oyle hemen pat alalim demiyor bir de kendisi yapacakmış benim dogumumu😊 reyap a gitsem şimdiye sezeryan yapmışlardı beni çoktan 😄 bu arada 35. Haftaya kadar reyap a gittim hep son zamlardan sonra flan vazgeçtim biraz da o kadar masrafa girmem dedim açıkçası.maddi olarak rahat olsam reyapta kalabilirdim belki😄
_RainBow Kevser26 bende bedia hanımdayım çok memnunum,reyapta mecburi sezeryanım o yüzden dedim özelde olaun bu sefer,yoksa bedia hanım on numara doktor devlet olmasına rağmen 🤗reyapı elemişsiniz orasıda iyidir değilmi sezeryanda falan temiz 😕
Kevser26 _RainBow reyaptan hic sikayet eden olmadı şimdiye kadar ben hep olumlu yorumlar gördüm bütün doktorlar çok iyi bir de. Ben nst için üst katlara çıkmıştım çok sakin ve odalar temiz gorunuyodu ben tamamen eşimi zora sokmamak için vazgeçtim ekstra ücretler vs. Eşim hala reyapta yapabilirsin ayarlarız bir sekilde bile diyor🙈
_RainBow Kevser26 😕aslında bend eşimi zora sokmamak için devlette bir ayağımda ama eşim diyor yakın gideriz hemen falan,birde kızım var rahat gelsin görsün diye. Kızıma oda yapardım o fiyata ben ☹️bakıcam bende hala bedia hocayı bırakmadım zaten
Kevser26 _RainBow Benim sezeryan günüm aralığın 18 inde. 15 gün kaldı o zaman buraya beylikduzu devlet hastanesiyle ilgili yorumlarımı elestirilerimi yazarım bakalım beni neler bekliyo ilk doğumum 🙈🙈🙈