Ozderr canım öncelikle stres yapöa stres seni sıkıntıya sokabilir şükür ki keseyi görmüş bol bol su iç ve dinlen bu sıralar kanaman gelirse ihmal etme, kan testini aynı hastahanede mi yaptırdın ? Her laboratuvarda farklı sonuçlar çıkabiliyo belki o yüzdendir. Sonuçlarını dr a göster muhakkak bence oda güzel şeyler söyliycekdir üzme kendini ve dr demediyse test falan yapma birdaha sabret şükret çok kafaya takarsan illa biley çıkar zaten 💕💕 güzel bi uyku çek hayırlı güzel haberlerini bekliyoruz yarın 😊