Edaefe Merhabalar 6+5 günlük hamileyim dr oksapar verdi hergun karnımdan yapiyorum fakat igneyi yaptiktan sonra cok halsiz kaliyorum ayni durumu yasayan varmi aranizda
arirangg Edaefe Yok bende öyle bir şey olmadı. Doktoruna sor istersen ya da akşamları yap yatmaya yakın
Edaefe arirangg hergun aksam saat 8 de yapiyorum 24 saati gecirmemem gerek diye vurduktan sonra yarim saat kadar uzaniyorum artik direk kalklinca kotu oluyorum