Kızlar 18 haftalığım ve dün depremin olduğunu duyunca Hatay’da bian midem aniden bulandı çıkardım sonra dizlerim çok şiddetli ağrıdı yürüyemedim yattım bebeğin hareketlerini 3 gündür hissediyordum normalde sonra yatarken bian şiddetli sancım oldu geçmedi sancı biraz sürdü sonra da bebeğin hiç hareketi olmadı 1-2 kez çok az belki sabaha kadar uyumadım dinledim resmen sağlık ocağına aşıya gitçem bugün söylesem steteskopla kalp atışlarını dinleyebilirler mi? Yarın randevum var ilde. Normal mi arada olmayabilir mi ilk gebeliğimde 8 haftalıkken kalbi durdu korkuyorum