Ben ilk çocuğumu devlet Hastanesi’nde suni sancı ile 18 saatte dogurdum 5 yıl once, zor oldu ama doğdu 41+3 mu neydi , açılma sancı karın düşmesi vs hiç bişey yoktu sonu sezaryen olabilir dedi doktor ama şükür normal doğdu tabiki anne çok yoruluyor okadar saat aç susuz çekiyorsun , şimdi 40+4 teyim hala bekliyorum 2 cm açılma bebek kanalda her gün nst baglaniyorum kontrol ediliyorum ama suni sancı vermiyorlar aynı hastaneye gidiyorum ama artık son raddeye gelmeden suni sancı vermiyorlarmis suni sancınin bebeğe zararlı etkisi var diyorlar öyle kendi sancım gelsin diye bekliyorum