gamzosgamzos Zumra0616 ilk dönemler ıslak mendil kullanmadım iki kızımada hatta küçük kızımin cildi çok hassas 6.aya kadar temizleme pamuğu kullandık bence en azından ilk 3 ay temizleme pamuğu kullanmalısın
2022bebeki Zumra0616 Bence kullanilmamli baby me temizleme pamuğu kullaniyorum. Ne kadar içeriği temiz de olsa islak mendillerin yenidoğan teni çok hassas. Günlük pamugu sicak suyla islatip tupper kabima koyuyorum aksama kadar kullaniyorum
berceste5155 Zumra0616 ben alt değiştirmede kullanmadım kızımın teni çok hassas sleepy yenidoğan serisinden aldım ıslak mendilleri teninde herhangi bir tahriş olmadı ben gün içerisinde yüzünü gıdısını falan temizlerken kullanıyorum
Freshmomy 2022bebeki anlayamadım da tam olarak nasıl yapıyoruz ? Islatıp gün içinde onu mu kullanıyoruz ? Nerede saklıyoruz ?
2022bebeki Freshmomy saklama kabina pamugu koyup üstüne sıcak su döküyorum. Kapağını kapatıyorum petek üstünde tutuyorum şimdi sıcak kalsin pamuk diye. Her alt değiştirme öncesi bu pamuklari kullanıyorum
Serklajligebelik Ben dünkü e bebek indiriminden 15×60 fan aldım. Çünkü bebeğime ıslak mendil kullanmak istemiyorum. 3 paket de belki diğer şeyler için lazım olur diye sleepy den yenidoğana uygun ıslak mendil aldım .