Hanımlar ben şimdi 37+2 deyim 10lu hastane çıkışı koydum icinde battaniyesi de var sarmak için ama ilk hemşire vermek için bu tabiki. Şimdi sorum ilk çıktığında benim verdiğim battaniye ile mi saracaklar yoksa kendilerinin kullandığı herhangi bir bez vs var mı. Benim ayriyeten temizlenmesi için koymam gereken bisey var mı. Şimdi bide kalkıp battaniye pislenmesin 😒
Buarada cam sakura da doğum yapıcam inşallah 🎈