etkafa Kızlar Sezeryan doğum olursa sütümün gelemeyeceği söyleniyor bu doğru mu biri yardım edebilir mi
selinsmother etkafa ablam sezeryan doğum yaptı 35+6 da 1 hafta sonra sütü geldi tam 2 yıl emzirdi ☺️ ama çevremde tanıdıklarım var 1-2 günde sütleri gelmiş
nilsmomy etkafa Benim geldi ama nasıl damla damla zaten ilk gün o süt bebeğe yetiyor yine de bizim doğum koçumuz birkaç gün mama takviyesi önerdi sarılık olmasın diye tabi sonra bıraktık. Asıl süt 3. Gün geldi sıcak duş ve duşta masaj yapıp elle sağımla
gamzosgamzos etkafa iki sezaryen doğum yaptım ilkinde 4.gun ikincide 2.gun geldi sütüm ve bebeğim kuvozde olmasına rağmen sadece sagimla tek tavsiye edeceğim şey doktorun izin verirse eve geldigin gibi duş alıp goguslerine sıcak su tutup saç fırçası yardımıyla yukardan aşağıya doğru taramak iki dogumumdada bunu uygulayinca sütüm geldi
nilsmomy etkafa gelmese bile emziriceksiniz damla damla da olsa gelir zaten. Ayrıca mamayı şırınga veya kaşık biberonla verirseniz meme reddi olmaz
cnarinannesi Ben 2 kere sezeryan oldum 2 dogumumda bebeğim yoğun bakımda kaldı sütüm tam olarak 3 gün sonra süt pompasiyla geldi duş çok önemli göğsünün ucundaki deliklerin açık olması gerekiyor stres yapma ve hiç vazgeçme 2 sene boyunca emzirdim ben