Kubrabsyg45 Sibelemreemre aynı günlerimiz. Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah. Bende açılma olması için kendimi yırtıyorum ama tık yok 😐😐 tersine nst sancı çok çıkıyor ama açılma olmayınca geri gönderiyorlar. Haber verirsin canım durumunu