_yasemin10 Nilayssss Bende tatlıdan tiksinmiştim ekşi tuzlu şeyler hoşuma gidiyor hala ama belli olmaz bazısı erkek diyor bana☺️
Ferahkabay Nilayssss kız bence bende ekşi deli gibi yiyordum ama oğlumda da ekşi yedim çok farklı gebelik ler yaşadım
senden-sonra Maide4427 bende iki kızımda tam tersi hep tatlı yedim. Ekşiyi hiç istemedi canım😊 Şimdi tekrar hamileyim ve hep ekşi yemek istiyorum inşallah bu sefer bir oğlum olur hayırlısı ile…🤲