Hanimlar merhabalar ben suanda 33+4 deyim dün akşam 11 saatlerinde nisan denilen pembe renkli kan geldi hastaneye gittim ve onlarda nisan olduğunu soyleyip ciğer gelistirici igne yaptilar icinizde hiç bu durumu yaşamış deneyimlemis kisiler varmı benim doguma daha 7 haftam var çünkü nişanı gelsede dogumu olmayan oldumu benim sancilarimda varmış nstde gorduler ama doğuma hazır değil daha dediler birkaç gün yatiralim seni dediler nolur bilgisi olan beni bilgilendirsin🙏🥺