Anneolmak188 en basiti hamile olduğumu öğrendiğinde gelip bana “çok heveslenme belki boş gebeliktir” gibi şeyler söylüyor kalp sesini duymaya gidiyoruz eşimle yolda eşimi arayıp “niye gidiyorsunuz sanki bişey mi duyacaksınız” diyor dün mesela lekelenmem çok olduğu için eşimin ısrarı üzerine doktora gittik eşimi aradı “sizin randevunuz mu vardı da gittiniz sanki ne olacak ki yine bişey duyamayacaksınız boş yere gidip para verip duruyorsunuz” dedi bende eşime kızdım neyin ne olduğunu bilmeden niye yorum yapıyor biz zaten bişey duymaya gitmedik bi sıkıntımız varda gidiyoruz dedim oda annesini savunmaya başladı ki kaldı ki evliliğimin başından beri hep bi şekilde huzursuz ediyor evime gelenime gidenime karışıyor komşularımla aramı bozdu siz ne ara bu kadar samimi oldunuz diye eşimin ikinci evliliği benim ilk evliliğim eski gelininin bohçasına koyduğu eşyaları gelip benim evime koymuş balayına gittiğimde ve daha sonra tatile gittiğimde evime girip yatak odamı karıştıryormuş daha çok şey varda bunlar özeti 😒