Elifeski22 Neler yapıyor doktor bu haftalar da ben 10 haftalık oldum sayılır birde bu dönemde neler yaşanıyor sizde bir değişiklik oldu mu başında olmayıp sonradan olan 🥰
Yenihamiss96 10 haftalığım bugün doktora gittim hersey yolunda dedi iki hafta sonra ikili tarama için gel dedi mide bulantısı ara ara da kaşık ağrısı halsizlik şikayetlerim devam ediyor
Dnzglsm_123 11 haftalığım bulantı, kasık ağrısı, bel ağrısı devam ediyor. Yarın kontrolüm var ikili tarama için