AnaHalime doktor bana hiçbir bitki çayını önermedi hamileyken içilmez dedi çünkü bitki çayları hamileler üzerinde test edilmemiş.Bence içme derim hele ki yeşil çay asla içme doktorlar ilk onu önermiyor.Numarası varsa sor istersen canım kendi doktoruna yine en iyisini doktorlar bilir tabi