Brckk Hanımlar normal doğum sonrası dikişlerinz kaç günde iyileşti, bakımını nasıl yaptınız, öksürmek dikislere zarar verir mi?
1anne2bebek__ Brckk doktorum losyon vermişti günde 3-5 kez yıkıyordum dikiş bölgesini. Ama en iyi iyileşme sürece ilk hafta bence dinlenmek. Ben gelen gidenden dolayı hiç uzanmadım bile taburcu olduktan sonra dikiş ağrısı beni çok zorlamıştı. Öksürük zarar vermez diye düşünüyorum
[silindi] Brckk her tuvaletten sonra duşta yıkıyayıp kurutma makinesiylr kurutup baticon sürüyordum. Önemli olan kuru ve temiz tutmak. Pedinizidr her tuvaletten sonra değiştirin dolmasını beklemeyin. Böylece hızlı iyileşir inşallah 🙏🏻
Brckk 1anne2bebek__ hırıltılı öksürük başladı bnde ve direkt dikislerimi ağrıtıyor, patlick diye korkuyorum