TerraRossa 35+1 de adet ağrısı gibi sancım oldu ve bebek kasılıyordu. Nst de düzenli sancı çıktı açıklık yoktu serum iğne yapıp biraz daha bekletelim dediler. 35+4 teyiz yine hafif hafif adet olacakmışım gibi ağrım oluyor. Bekleyeyim mi sizce