2022Mom2022 kasılma, sertleşme ve kasıklarımda regl olacak gibi ağrılar var. Nstde sancılarım yüksek çıkmıştı. Bebek çok hareketli ve gün içinde çok sertleşiyor bir yerde toplanıyor. 2 tane serum, fitil ve 2 doz ciğer geliştirici yaptılar. Sonra çıkış verdiler sancılar durdu diye. Progestan ve Nidicard kullanmaya devam ediyorum ama ona rağmen kasılmalar devam ediyor, doktor tutabildiğimiz kadar tutacağız dedi. Bugün hiç kalkamadım yerimden