Deletedmom_37 Ben düne kadar hala park yatak kullanıyordum oğlum 2.5 yaşında. Şimdi kardeşine hamileyim nasipse ağustos gibi görünüyor doğumum. O sebeple oğlum artık odasında ve montesori yatakta yatıyor. Park yatağıda bebek kullanmaya devam edicek. Benim kullandığım Kraft Calipso Elite. Çokta memnunum. Sepette kullandım. Evim dubleks olduğu için alt katta sepet üst katta park yatak kullandım. Ama sepetleri maksimum 8-9 ay kullanabiliyorsunuz. Çok rahat olmuyor sonra hareket açısındanda. Sağlıcakla gelsin bebeklerimiz.