beyazaycicegi Arkadaşlar 2 gündür çok kötü kalp çarpıntım var tansiyon hastasıyım normalde tansiyonum normal gösteriyor kalp atışım 100-106 arası gidip geliyor hep. Sanki kalp atışımı boğazımda hissediyor gibiyim anlatamıyorum ama. Nefesim daralıyor resmen. Gece zar zor uyudum şimdi kalktım ve kalkar kalkmaz öksürmeye başladım sanki bütün gece nefes alamamışım gibi 🥺 Burda doktorlar 08:30 açıyor o yüzden bekliyorum gideceğim ama aynısını yaşayan o zamana kadar içimi rahatlatacak kimse var mı?
Banubebek1 beyazaycicegi çok geçmiş olsun bende aynı durumdayım 16+5 hamileyim kardiyolojiye gittim holter takıldı hafif Bi çarpıntım çıkmış dedi gebelikte olur dedi başka bi problemim yok şükür ama sinir bozucu çok huzursuz ediyor sakinliğinizi koruyun bendede anksiyete panik atak var arada ona bağlıyorum inşalla geçicek sabır
Bebekdelisi beyazaycicegi idrar rengi degısmıs mutlaka hekım gorsun yoksa digeri normal doğumdan sonra hemen geçiyor benımde olmustu
Bircandeniz beyazaycicegi bende nefesimi ağzımda hissediyordum pat pat duyuyordum yani ama onun dışında bir belirtim olmadı senin saydıkların gibi ölçümlerde de normal çıkıyordu değişen baskılardan dolayı olabilir ama sende tansiyon olduğu için git bir görün mutlaka
gulsahklkn Ben 11 haftalık hamileyim geçen hafta bende yaşadım aynısını ki kaç gün nabzıma tansiyonuma bakmadım ama sanki kalbim durup birden şiddetli bi şekilde çarpıyo boğazımda hissediyorum tek atımlık bi çarpıntı gibi olup geçiyor sonra tekrarlıyor doktorum normal olabilir dedi bide benim panik atağım var ona bağlamıştım ama bi doktoruma daha sordum kan dolaşımından dolayı ani tansiyon değişimlerin olabilir oda etkiler nabzın değişebilir hepsi normal dedi bilindik bir kalp problemin yoksa eğer. Benim düşünceme göre de rahmin büyüdüğü için iyice damarlara baskı yapıyo onla alakalı bi durum da olabilir kan dolaşımını etkileyip çarpıntıya sebep veriyo olabilir
beyazaycicegi gulsahklkn şöyle benim kalp rahatsızlığım yok ama annem kalp hastası o yüzden de ister istemez doktorum hep dikkat etmeliyiz diyordu. heryerden çarpıntı normal hamilelikte yazıyor ama açıkçası 2 gün süren bana fazla geldi hamilelikten dolayı.. Rabbim hepimize salimen bebeklerimizi kucaklarımıza almayı nasip etsin ❤️
beyazaycicegi Banubebek1 bende hamileliğimin ilk döneminde taktırdım temiz çıkmıştı hiç bir şey yok demişlerdi. Ama dediğiniz gibi huzursuz ediyor, bi şey mi var bi şey mi oldu diye sorguluyor insan.. Bu depremlerden dolayı çok fazla üzülüyorum çok takıyorum belki o da tetikliyordur.. Rabbim yardımcımız olsun.. 🤲🏼
beyazaycicegi Bebekdelisi evet bende o yüzden doktora geldim bekliyorum bakalım.. bana da normal gelmedi rengi..
mercimekkoftesi1 Hamilelikte vücutta kan miktarı iki katına çıktığı için kalp ekstradan çalışıyor, o yüzden çarpıntı gibi şiddetli hissedebilirsiniz ama normal bu sıkıntılı bişey yoktur 🙏🏻 idrarınız da turuncuysa muhtemelen yeterli su içmiyorsunuzdur