pelinden nasipse 20 Gün sonraya gün verildi o zaman doğum,ama nst vs çekilirken ebe gelip bilgi veriyor cok güler yüzlüler şunu al tavsiye ederim bunu alma gereksiz vs, doğum yaptığında mutlaka beni çağırsanlar söyle falan dedi hatta.. Herkes ilgili alakalı anlayacağınız, benim gördüğüm tabi ki..