Ozgekilic_ Sssssbvxx normalde hamıleleğin ilk başlarında ayda bir ama benim içim rahat etmiyor haftada bir gitmek ıstıyorum ilk gebelıgım heycanlıyım sanırım 😅biraz da maddiyatla alakalı özele gıdıyorsanız
Deletedmom_37 Sssssbvxx bi sorun yoksa ayda 1 kere iyi bence sürekli gitmek ultrason da bebeği rahatsız ediyor yani
Elfakca Sssssbvxx özel sürekli söylüyor şu gün gel falan diye ama devlet e anca ayda bir randevu düşüyor
deryarslan00 Sssssbvxx 36-37 haftaya kadar ayda bir gittim doktorm zaten bir ay sonra gel diyordu ya da test mest yapılcaksa ona göre çağırıyordu. Son ay 10 günde bir çağırdı son zaman haftaya gel demişti
momyy__ Sssssbvxx oğlumda hamileyken riskli gebelik yaşiuodum iki haftada Bir gidiyordum şu an hamileyim 11+2 haftalık sadece iki defa gittim