Merhabalar 13 subat sabah 8.30 a sezeryan gunu aldık…6.30da hastanede olun dediler..damar yolu acildi onluk giydim..kapi susumu astım..
Artik hazırdım butun aile geldiler ve beni uğurladılar..
Ilk once ameliyathaneye indigimizde anestezi uzmani geldi spinal yapacagiz dedi..belime uyguladi o sirada baska birisi beni siki siki sabitledi tuttu..
Sonra doktorum geldi başlıyoruz dedi..yatırdılar beni..hemen uyustu bacaklarım zaten..bebegi 10 dakika icinde çıkardılar gosterdiler pespembe bir bebekti🥰cıyak cıyak ağladı.megersem kaka yapmış..o gun dogurmasam yutabilirmiş.(doktorum normalde 39.haftada kaka yapmazlar deprem olaylarini izlediysen etkilenmistir bebek dedi )
Sonra bende bir mide bulantisi basladi diyorum kusucam..yanıma kusmam icin kap yanastirdilar ama kusamadim zaten açtım..sonra 40 dakika kadar benim ameliyat surdu ve çıktık..butun aile beni bekliyordu. bebegimi suslemisler giydirmişler..hemen emzirdim sutum bayaa gec geldi..bugun 8.gun hâla aksamlari mama veriyorum..
Yedir icir uyut modundayiz suanlik bakalim onumuzdeki gunlerde bizi ne gibi maceralar bekliyor bakalim🥰
Sorulariniz varsa cevaplayabilirim.