Nekhbet 3kuzuAnnesiyim merhabaa banada tahminde bulunmustunuz erkek diye ☺️ tahmininiz dogru cikti dun doktorumuz da erkek dedi 😊😊
Haticeeysra 1222ko Teşekkür ederim Burda ilk siz erkek dediniz bir kızım var çok şükür birde oğlum olsun isterim tabi öncelik sağlıklı olması cinsiyeti öğrenince yazcam inşallah 😍
3kuzuAnnesiyim Nekhbet masallah gayırlı saglıklı bir evlat olsun darısı basıma 2 kızım var dua edin inşallah buda erkktir:)
1222ko kabakci-ayseeee valla Bilmyrm canm kendimde 13 haftalık gebeym öğrenemedm daha Burdan bakarken araştırırken tahmin etmeye çalışıyorum sağlıklı olsunlar da kıza benziyor sanki 🙂🙏🙏
Nekhbet 3kuzuAnnesiyim ah ederim ama tutarmi bilmem 😂 benimde bir oglum var kiz diye umut etmistim yine oglanmis 😊 saglikli sihatli olsunlar onsallah :) allahim bir tanede size nasip etsin oglan :) herkes her evladin tadini yasasin insallah 🤗🤗
1elfhanm Mustafayigitvebeytugannesi  Benimkinede bakarmısınız 11 hafta