Leon06 bende 17+4 haftalık hamileyim.arada böyle pıt pıt yapıyor bir set 🥰ama çok zor ya acaba iyi mi her şey yolunda mı diye merak ediyorum ara ara sağ kaşık ara ara karın ağrım olıyor aceba diyorum iyi mi , kanama vesaire olmadığı sürece iyidir dimi ? Dün platese başladım doktor izinde verdi, ama yine de işte öyle endişeleniyorum ki acaba bir şey oldu mu diye doktorum ayda 1 gel dedi artık. 11 martta da da detaylı ultrasona geçeceğim 😍