Kızlar 6.aya girdim hiç görmediğim kadar sancıyla hasteneye yattım kızımda bir sorunum yok ama enfeksiyon böbreklere çıkmış üstüne birde kum perişan etti beni kaç gündür yatışlardayım ? Sadece sancılar diniyor başka bir gelişme yok bu arada kan değerim de bir o kadar düştü ?14le geldiğim hmg şuan 10 benim gibi olan ? geçiren ? Nasıl bir tedavi uygulandı ?