DanLa Kızlar bebişlerin çamaşırlarını kaç derecede yıkadınız ekstra durulama yaptınız mı ? Kıyafetlerin üstünde hep 30 derecede yıkayın yazıyo ama çok az değil mii kafamda deli sorular 😁
Sevil2008_2018 DanLa 30 derece de yikadim ben .kirli degiller nasil olsa 30 derece iyidir. Ben mavi uni babyle yikadim ekstra durulama yapmadim .
Cansuercan DanLa pamuklu 30 derecede yikadmmm 😊 ekstra durulama yapsak iyi olur ben yapmadm içime sinmese yspcaktimda bi sıkıntı yokk miss gbiler
Arenbebek 28 dakika 30 derecede yikadim zaten lekesi falan olmadigi icin yeni kiyafetler 30 derece iyi tekstil kokusunu falan gidermek amaciyl