eylulmihrasmom Aysenurr19 gün gün baktırdıysanız iyi ama 2 günde bir vermeniz lazım en az %60ı kadar artmalı değer ya da 2 katı sürekli verip kendinizi hırpalamayın adet geçince verip doktora gidin bence
Aysenurr19 MercimekVeaAnnesi eylulmihrasmom iki günde bir baktırdım şuan değerlerim baya yükseldi ama düşük tehlikesi var dediler iğne ve hap kullanıyorum 7 haftalık olduk