Gizem_cetinbas 8. Haftadan sonra kayıt altına aliniyo diye biliyorum bebeğin kalp atışını duyduktan sonra. Ama ben 10 11 de falan bildirmiştim. Cağırıyorlar nerdeyse her ay. Cagirmasa da ben tiroid için her ay düzenli tahlil veriyorum doktoruma sonuçları götürüyorum. Asi odasına yönlendirmelerdi orda ebe mıydı hemşire mıydı artık Sana sorular sorup bı form dolduruyo kaydını açıyor. Arada arıyorlar kan idrar tahlili yapiliyo 17. Haftadan sonra veya 20 den sonra kalp atışını falan dinliyolar. Asi zamanın gekince de tetanoz asini oluyosun