Bbes Kizlar 37 haftalik hamileyim alt tarafa dikislerime baski var duzenli duzensiz sancilarim var ama dogum icin erken 38 de almak zorunda kalabiliriz dedi dr um ne yapmak lazim ben biraz daha dursun istytm
biiiidamla Bbes canım zaten normalde de sezeryan da 38. Hafta da alınıyor bebek.doğum kanalına girmeden almak için 2 hafta erken alıyor doktorlar...ilk doğumum da 38. Haftada oldu şuan 36 Dayım ve 38i bekliyoruz ...