Pearlyy Kızlaaar pozitif bir spinal sezaryen oldum herşey yolunda bebiş iyi çok şükür onu ayrı bir başlıkta anlatacağım, ama bugün ilk gecem ve baya ağrım var bugün en yoğununu yaşıyorum dimi yavaş yavaş azalır? Ne zamana en azından uyuyabilecek olurum?
_almirasmom Pearlyy 4-5 gun surer demıstı bana arkadasım oda sezeryan olmustu sımdı haftaya bende olacagım korkuyorum
OzgeSrc Pearlyy bi an once iyilesmek istiyosaniz bol bol yuruyeceksiniz inanin hemen toparliyo insan. Benim de bi 15 gun fln oldu ilk gunu cok agrilarim olmuştu aksami cok yurudum 2. Gunu agrilarim gitmişti. 3 gunu evimde her isimi yaptim. Bol su icin yuruyun 🌸