Hilalprlk Merhaba hanımlar 36+1 haftalık hamileyim. İlk defa bebeğin hareketleri gece uutmayacak kadar çok. Benim gibi olan var mı?
Aysegoksall Hilalprlk ben de 35+3içindeyim geceleri hiç uyuyamıyorum oğlum cok sert vuruyor gündüzleri dr gece kadar hareketli oluyor böyle dinlenirken uyuyakalıyorum 1saat uyuyorum ama 6 saat uyumuşum gibi geliyor o uyku bana
Havuc Beyhanturgut benimde haftam 27 gündüzleri hareket yok uyuyor sanırım gece dans ediyor uyutmuyor
Zeynep2535 Her gün öyleyim zayıf olduğum için sağdan sola geçse uyanıyorum. Bazen bir durda uyuyayım diyorum 33 haftayim çok fazla acıttıgi bile oluyor. Ama şikayet etme geçen hiç kıpırdamadi o kadar endişe ettim ki o korku yetti. Sal bebisi hareket etsin ☺️
Hilalprlk Zeynep2535 bende 47yle hamile kaldım 60 kiloyu gördüm 😂 ilk defa gece bu kadar hareketli. Doğuruyorum sandım bir an can yakınca
Beyhanturgut Benim zamanımda var Ama inanın uyurken uyandırıyor bazen canımı yaktığı bile oluyor çok aşırı hareketli inşallah dünyaya geldikleri zaman hareketleri aşırı olmaz :))
Hilalprlk Beyhanturgut içeriden sanki cimcikliyor gibi çekilmeler oluyodu bende de zaman ilerledikçe daha hafifledi 😂
Beyhanturgut Oğlumda böyle değildi yada 11 sene sonra çocuk kararı alınca unutmuşta olabilirim ama şuna inandım kız cocugun hamileligi daha zormuş 😀😀
Hilalprlk Beyhanturgut Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Benim ilk gebeliğim hala öğrenemedim herhalde bazı huylarını:))
Beyhanturgut Gerçekten öyle ama geceleri uyutmuyor çok hareketli dönüyor devamli hareketli dünyaya geldikleri zaman yandık desenize :))
Beyhanturgut @Hilalprlk Amin Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah sizin az kalmış gibi Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Hilalprlk Aysegoksall erkek bebek daha hareketli oluyor sanırım. İlk gebelik olunca ister istemez insan korkuyor. Acaba doğuruyor muyum diye 😂
Beyhanturgut Benim oğlum çok hareketliydi 2 3 5 yaşları bildiğiniz delirme yaşlarımızdı 11 yaşında inanın hala bazen aynı olduğunu düşünüyorum bu sakin olur inşallah 😀😀
Aysegoksall Hilalprlk bazen sol tarafıma öyle bir toplanıyor ki sanki oradan çıkacakmış gibi geliyor bir anda sertleşiyor
Beyhanturgut Ben 42 haftalikken dogum yaptım oğluma hatta yine sancin yok diye almiyolardi gelmek istemiyodu galiba ilk olunca bilemiyosun inşallah zamanında gelirler 🤲
Hilalprlk Beyhanturgut doktorum 37yi beklemeye çalışalım sonra ne zaman istersen doğumunu başlatıcam dedi. Geçen hafta kanala girmek üzereydi